Subject: Kase, Viruvere küla, Jõgeva vald, Jõgeva maakond
From: "Tatjana Kopareva" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2025 12:25:25 +0300

Tere

Soovin küsida Teie nõusolekut trassikoridori rajamiseks, mis paikneb 
riigiteede nr 39 Tartu–Jõgeva–Aravete ja nr  37 Jõgeva–Põltsamaa vahel.

Pöördume seoses Kase, Viruvere küla, Jõgeva vald, Jõgeva maakond esitatud 
gaasi jaotusvõrgu liitumistaotlusega AS´ile Gaasivõrk. Oleme hetkel välja 
töötamas optimaalseimat trassikoridori, ühendamaks olemasolev gaasi 
jaotusvõrk Kase, Viruvere küla, Jõgeva vald, Jõgeva maakond kinnistuga 
(kü24701:001:0529). Gaasi Trassikoridori valiku osas seoses riigitee nr 39 
ja riigitee nr vahelise piirkonnaga.

Sellega seoses soovime enda seniseid mõtteid Teiega läbi arutada ning mõista 
võimalikke piiranguid. Selliselt saame välja töötada kõigile osapooltele 
võimalikult sobiliku trassi asukoha.

Ühtlasi saame omavahelise arutelu käigus kokku leppida, kuidas protsessiga 
(nt projekteerimistingimuste taotlemine) edasi liigume.

Orinteeruv gaasitrass näidatud skeemil hele sinisega värviga.

Parimate soovidega,

Tatjana Kopareva

Projektijuht

+372 5625 5998

AS Gaasivõrk ●  <https://www.gaas.ee/ettevottest/gaasivork/> gaasivork.ee ● 
Liivalaia 9, 10118 Tallinn ● +372 605 6801

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.